LP EXPRESS savitarna – tai elektroninė siuntų formavimo sistema, leidžianti užregistruoti siuntą, apmokėti jos siuntimą ir gauti siuntos lipduką. Siųsti galima susikūrus paskyrą arba be registracijos (daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia)
Registruoti savitarnos vartotojai gali susikurti savo gavėjų knygą bei matyti jau išsiųstų siuntų kelią. Sistemoje rasite:
LP EXPRESS savitarna gali naudotis visi asmenys bei sutartis su Lietuvos paštu pasirašę verslo klientai.
Savitarna yra nemokama visiems klientams. Mokėti reikės tik už siuntimą.
Tituliniame savitarnos puslapyje, geltoname laukelyje įveskite el.paštą bei slaptažodį ir spauskite „Prisijungti“.
Jeigu esate privatus asmuo ir dar nesate užsiregistravę, tuomet spauskite „Pirmą kartą čia? Registruokitės“, užpildykite pateiktą registracijos formą bei sekite kitas instrukcijas, kurias gausite užpildę formą.
Norėdami savitarna naudotis kaip verslo klientas, kreipkitės tel.: 1842 arba el.paštu info@post.lt – atsiųsime Jums reikalingą informaciją.
Paskyra užsiblokuoja tris kartus neteisingai įvedus slaptažodį. Norint vėl prisijungti, reikia palaukti 20 min. ir jungtis dar kartą. Jeigu jungsitės anksčiau nei praėjus 20 min., sistemos blokavimo laikas prasitęs.
Savitarnos sistema veikia per visas populiariausias interneto naršykles: „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ir kt. Naršyklės „Internet Explorer“ nepalaikome.
Taip. Suformavus siuntą iš karto yra suteikiamas siuntos numeris. Jis yra matomas skyrelyje „Siuntimo istorija“ (išskleidus „Mano siuntos“) prie konkrečios siuntos.
Norėdami suformuoti siuntą:
Norėdami sukurti naują adresų katalogą, prisijunkite prie savitarnos ir kairės pusės meniu pasirinkite „Adresų knyga“. Atsidariusiame lange pasirinkite „Naujas adresatas“, užpildykite informaciją ir spauskite „Išsaugoti“.
Užregistravus siuntas, kurias paims atvykęs kurjeris, suformuojamas ir siuntų sąrašas (manifestas)bei automatiškai iškviečiamas kurjeris, kuris darbo dienomis, iki žemiau nurodytos valandos, atvyksta nurodytu adresu paimti paruoštų išsiųsti siuntų.
Jei naudojatės ne automatiniu kurjerio iškvietimu, tuomet suformavę siuntas kairės pusės meniu spauskite „Kurjerio kvietimas“ (išskleidus „Mano siuntos“), pažymėkite siuntą ir spauskite „Iškviesti kurjerį“.
Vėliausią siuntos suformavimo laiką, iki kurio kurjeris atvyktų tą pačią dieną, savo mieste galite sužinoti čia, pasirinkus „Kurjerio iškvietimo laikai“.
Apmokėjus užsakymą bus suformuoti siuntų lipdukai. Juos galite atsispausdinti ne tik namuose, bet ir pašte arba paštomate. Daugiau informacijos rasite čia.
Jei spausdinsite namuose, pasirinkite tinkamiausią lipdukų išdėstymą:
Siuntos lipduką, užpildytus muitinės dokumentus bei siuntų sąrašą (manifestą) galima rasti „Siuntimo istorijoje“, išskleidus siuntos kortelę.
Privatiems vartotojams sąskaitos yra suformuojamos automatiškai po atlikto mokėjimo. Jas galima rasti einant į profilį ir pasirinkus „Sąskaitos“ skiltį. Atsisiųsti galima ne senesnes kaip 12 mėn. sąskaitas.
Siuntimo istorijoje galite matyti pusės metų senumo savo siuntų duomenis.
Informaciją apie išsiųstą siuntą rasite savo paskyroje, skyrelyje „Siuntimo istorija“. Ten taip pat galėsite matyti siuntos „Su sekimu“ arba „Pasirašytinai“ statusus Lietuvoje.
Norint suformuoti siuntą savitarnoje registracija nebūtina. Daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia.