skambinant iš Lietuvos
skambinant iš užsienio
darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.
šeštadieniais nuo 9 iki 16 val.
Siuntų pakavimo taisykles galite rasti čia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Vardenei / V. Pavardenei arba
Akcinei bendrovei Lietuvos paštui.
Vardenis / V. Pavardenis arba
Vilniaus „Žemynos“ gimnazija.
Vardžiui / V. Pavardžiui
Susisiekimo ministerija
Susisiekimo ministerijos
Ekonominės analizės skyriaus vedėjui
Vardžiui / V. Pavardžiui
Siuntėjo / Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Gyvenvietės pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Iki pareikalavimo / Pašto dėžutės numeris
Universaliosios pašto psalaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Adresuojant pašto siuntą Iki pareikalavimo, nurodoma: gavėjo vardas, pavardė, paštas, kuriame bus įteikta pašto siunta. Žodžiai Poste restante (t. y. Iki pareikalavimo) turi būti rašomi paryškinti. Valstybės pavadinimas rašomas didžiosiomis spausdintinėmis raidėmis anglų arba prancūzų kalba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą, mobiliojo tel. numerį/el. pašto adresą.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Poste restane
Universaliosios pašto paslaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Pastaba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Norint, kad apie neįteiktą ir pašte saugomą siuntą jos gavėjas būtų informuotas SMS žinute ar el. paštu, būtina adresuojant siuntą nurodyti papildomus gavėjo kontaktinius duomenis, t.y. mobiliojo telefono numerį ir (ar) el. paštą.
Laiškininkui pasirašytinai neįteikus registruotosios siuntos gavėjui (neradus jo ant siuntos nurodytu adresu) vietoj popierinio pranešimo, kuris paliekamas gaunamųjų laiškų dėžutėje, pašto siuntos gavėjas gali būti informuojamas elektroniniu būdu (SMS žinute ar el.paštu).
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Siuntų saugojimo terminai gavimo paštuose:
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Žala dėl prarastų, sugadintų pašto siuntų (padaryta nuo jų priėmimo iki įteikimo gavėjui) atlyginama vadovaujantis LR Pašto įstatymu, Pasaulinės pašto konvencijos, Pašto korespondencijos bei Pašto siuntinių reglamentų nuostatomis, taip pat remiantis tarptautinėmis sutartimis bei sutartimis su naudotojais.
Dėl žalos atlyginimo už dingusią pašto siuntą, dingusius, trūkstamus ar apgadintus siųstus daiktus, neatsižvelgiant į tai, kurioje šalyje prarasta, sugadinta pašto siunta, siuntėjas gali pareikšti pretenziją AB Lietuvos paštui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Žalos atlyginimo terminas:
Žalos atlyginimo dydis
AB Lietuvos paštas už prarastas, sugadintas pašto siuntas atlygina tik teisės aktuose nustatyto dydžio kompensacijas. Netiesioginiai nuostoliai, negautos pajamos, neturtinė žala neatlyginama.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Žala neatlyginama (vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos, Lietuvos Respublikos pašto įstatymo nuostatomis ir Siuntimo žalos atlyginimo taisyklėmis), jeigu:
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai Lietuvoje
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 1 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 3 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 2 | 85 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. pašto siuntinių |
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai tarp Europos Bendrijos valstybių
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 3 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 5 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
Pastabos:
1. Išsiųstos pašto siuntos gavėją gali pasiekti ir greičiau nei pagal nustatytus pašto siuntų pristatymo kokybės reikalavimus.
2. D + n;
2.1. „D“ – pašto siuntos išsiuntimo data. Išsiuntimo data laikoma ta pati diena, kai pašto siunta buvo pateikta siųsti, jei ji buvo pateikta prieš paskelbtą vėliausią pašto siuntų surinkimo iš pašto paslaugų teikimo vietos laiką. Jeigu pašto siunta buvo pateikta siųsti vėliau, išsiuntimo data laikoma kita diena;
2.2. „n“ – darbo dienų skaičius nuo pašto siuntos išsiuntimo iki jos pristatymo gavėjui;
3. Kiekybinis kriterijus – kriterijus, pagal kurį ne mažiau nei nurodyta procentų pašto siuntų turi būti pristatyta per nustatytą dienų skaičių.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Draudžiamų daiktų sąrašą galite sužinoti ČIA.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Įsigaliojus 2019 m. pabaigoje priimtiems ES Reglamentams, visi iš trečiųjų šalių į Europos Sąjungą, taigi ir į Lietuvą, importuojami augalai (tarp jų sėklos, sodinukai ir kt.) privalo turėti fitosanitarinius sertifikatus. Asmenims, savo reikmėms paštu iš trečiųjų šalių atsisiunčiantiems augalus ar jų dalis, išimtys nėra numatytos, todėl siuntose atsiunčiamos minėtos prekės turi būti gabenamos kartu su lydinčiuoju dokumentu – fitosanitariniu sertifikatu, kuriuo užtikrinamas siunčiamų augalų sveikatingumas ir siuntų atsekamumas. Fitosanitarinis sertifikatas išduodamas šalies siuntėjos oficialios institucijos, kuri atsako už augalų sveikatingumą. Norėdami apsidrausti ir įsitikinti, kad Jūsų augalų, augalinių produktų ir kitų susijusių objektų siunta turės reikalaujamus dokumentus (t. y. fitosanitarinį sertifikatą) turėtumėte kontaktuoti su produkcijos pardavėju ir priminti, kad siuntą turi lydėti fitosanitarinis sertifikatas. Kontroliuojamų augalų, augalinių produktų ir kitų objektų sąrašus galite rasti čia. Detalesnės informacijos apie tai, ką reikia žinoti pašto siuntomis atsisiunčiant augalus ir jų produktus, papildomai rasite Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos tinklapyje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Stengiamės, kad siuntų atsiėmimas mūsų klientams būtų kuo patogesnis ir jas atsiimti galėtumėte ne tik jūs, bet ir jūsų patikėti asmenys. Tai priklauso nuo siuntos tipo:
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Vis dar reikia pagalbos? Rašykite mums.
Pateikę šių reikalavimų atitinkančius duomenis ir (ar) dokumentus, Jūs atsakote teisės aktų nustatyta tvarka.
Šiuo būdu AB Lietuvos pašto darbuotojams pateikti duomenys ir dokumentai bus naudojami tik Jums skirtų pašto siuntose siunčiamų prekių deklaravimui muitinėje ir muitinės formalumams atlikti. Duomenų ir dokumentų pateikimas yra savanoriškas, tačiau, Jums jų nepateikus, Jūsų pašto siuntų deklaravimas ir muitinės formalumų atlikimas nebus operatyvus.
Gerbiamas kliente,
pateikdamas duomenis ir dokumentus, Jūs patvirtinate, kad:
Jūsų pateikti duomenys ir dokumentai bus naudojami tik Jūsų siunčiamų prekių deklaravimui muitinėje ar kitoms muitinės procedūroms atlikti. Nepateikus reikalingų duomenų ir dokumentų, deklaravimo procedūra negalės būti vykdoma, o siunta turės būti grąžinta siuntėjui.
Jūsų informacija nebus išsaugota ir duomenys deklaracijai nepateikti. Ar tikrai norite uždaryti?
Atkreipiame dėmesį, langelyje „Vertė“ rašykite bendrą visų prekės vienetų vertę be siuntimo išlaidų
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842
Siuntos registracijos numerį galite rasti kasos kvite, kuris buvo išduotas pašte arba kurjerio.
Jei siuntą siuntėte iš LP Express savitarnos terminalo, siuntos numerį rasite el.laiške bei SMS žinutėje.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842
Jūsų informacija nebus išsaugota ir duomenys nepateikti. Ar tikrai norite uždaryti?
Gerbiamas kliente,
pateikdamas duomenis ir dokumentus, Jūs patvirtinate, kad:
Svarbu: sąskaitą faktūrą galite išsirašyti ne anksčiau kaip kitą dieną po LP EXPRESS paslaugų suteikimo.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842