Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)


Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – slenkantis darbo grafikas;
  • Darbo sutartis - neterminuota. 
  • Darbo vieta – PC Ozas

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; 
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

 

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • Darbo užmokestis – nuo 900 iki 920 Eur (neatskaičius mokesčių).

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu karjera.vilnius@post.lt  su nuoroda: „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Vilnius).

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.


Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.


AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: