Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)


Šiuo metu prie mūsų Tinklo padalinio komandos kviečiamas prisijungti Klientų aptarnavimo specialistas (-ė):

Kokie iššūkiai tavęs laukia?

  •  Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę; 
  •  Parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas; 
  •  Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; 
  •  Rengti atliktų darbų dienos ataskaitas. 

Darbo sąlygos:

  •  Darbo grafikas - suminė darbo laiko apskaita;
  •  Galimos darbo vietos - Užupis, Naujamiestis, Lazdynai, Žirmūnai, Šeškinė.
  •  Darbo krūvis - nuo 0,75 etato iki 1 etato.

Mes tikimės, kad Tu:

  •  Esi orientuotas į klientą ir rezultatus; 
  •  Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  •  Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
  •  Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  •  Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Ką mes Tau siūlome:

  •  Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  •  Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  •  Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.
 

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: