Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Ateityje – daugiau dėmesio klientams su negalia

2021-06-08

Birželio pradžioje Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė kartu su Susisiekimo ministerija, jai pavaldžiomis įmonėmis ir neįgaliuosius vienijančiomis organizacijomis pasirašė memorandumą, kuriuo įsipareigojo užtikrinti, kad Lietuvos pašto teikiamos paslaugos būtų pritaikytos individualius poreikius turintiems žmonėms. Memorandumas buvo pasirašytas specialioje ceremonijoje V. Kudirkos aikštėje Vilniuje.

„Lietuvos pašto misija – patogiai siųsti ir gauti. Visiems be išimčių. Atnaujinamus pašto skyrius siekiame įkurti visiems patogiai prieinamose patalpose. Tačiau žinome, kad dar turime daug ką nuveikti šia kryptimi. Susisiekimo sektoriaus įmonių pasirašytas memorandumas dėl transporto ir infrastruktūros pritaikymo individualių poreikių turintiems asmenims – svarbus įsipareigojimas įgyvendinti reikalingus pokyčius Lietuvoje“,  – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Lietuvos paštas kasmet didelį dėmesį skiria naujų modernių pašto skyrių įrengimui. Tokie pašto skyriai užtikrina šiuolaikinių paslaugų teikimą visiems klientams, įskaitant ir klientus su individualiais poreikiais. Kaimiškose vietovėse gyvenantys pašto klientai, taip pat ir turintys individualius poreikius, gali naudotis mobiliojo laiškininko paslauga, kai laiškininkas atvyksta į namus paimti ar pristatyti siuntą, parduoti pašto ženklų. Tokio laiškininko atvykimas į namus – nemokamas, o individualius poreikius turintiems žmonėms – itin patogus būdas naudotis pašto paslaugomis.

Bendrovė taip pat bendradarbiauja su organizacijomis, kurios vienija skirtingą negalią turinčius žmones ir su jų pagalba ieško sprendimų, kurie gerintų paslaugų prieinamumą. „Atnaujindami pašto skyrius visuomet pagalvojame apie klientus, turinčius judėjimo negalią – įrengiame patogų įvažiavimą į skyrių. Tačiau svarbu pagalvoti apie visą infrastruktūrą, kuri būtų patogi ne tik judėjimo, bet ir kitą negalią turintiems klientams. Lietuvoje yra apie 20 tūkstančių aklųjų ir silpnaregių, kuriems taip pat reikalingos pašto paslaugos. Šiuo metu rengiame priemonių planą, kuris leistų palaipsniui užtikrinti patogias paslaugas visiems“, – teigia A. Sungailienė.

Buvo naudinga? Dalinkitės: